lördag 27 juni 2009

26 juni














Har en återhämtningsdag. Sover ända till nio, åker ut till Tyresö för att gå till Peter. han tittar på mig och säger att jag mår nog inte så bra... Han masserar och fixar till bröstryggen och nacken. Tre kotor ligger fel i nacken , undra på att jag har yrsel... Jag känner direkt att jag kommer att få en helvetes huvudvärk idag. Paul är så sjysst att han kör mig hem. Tur! För jag hade inte orkat åka bussen hem.
Väl hemma så sover jag!!!
Och kastar ut soffan, och storstädar vardagsrummet... För idag så kommer vår nya soffa!!! Äntligen! Ett steg i rätt riktning. Vi skapar ett hem :-)

Vi får middagsgäster, Bosse och Yvonne kommer förbi för att lämna saker vi ska ha med oss till Frankrike. En trevlig kväll trots att jag världens värsta huvudvärk och är helt slut...
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar