söndag 6 december 2009

7 nov




















Den arga snickaren på Kanal 5 har inspirerat mig. Jag vill vara bättre människa än de där stackars okomunicerande stackarna på tv. Det har gjort att projekten från och med nu MÅSTE avslutas. Yihaa! Feeling lucky! Jag och Henric KOMUNICERAR, (eller jag pratar) och det slutar med en inhandlingstur till Fredells för att avsluta (börja?) projektet med lilla toaletten. Jag drömmer om en varmröd fondvägg medans jag spacklar väggen. Drömmer vidare om nymålade hyllan som ligger nere i källaren och torkar. Kanske kommer livet bli enklare när det är klart? Kanske jag hittar sminket och hårfönen snabbare i framtiden? Kanske jag slipper tanken av piss-stänk på det som ligger i korgen brevid toaletten? Kanske?
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar