måndag 2 februari 2009

2 feb




















Linus har fått sin andra Jayne Cobb Firefly mössa. Denna blev lite bättre i storlek än den första. Har även modifierat mönstret lite. Garnet är helt underbart att jobba med, merino/alpacaull. Så även om det blåser i slalombacken så värmer den skönt. Linus har fått mycket uppmärksamhet för sin snyggfula mössa och jag funderar nu på om jag ska börja sticka på beställning. Kanske är det fler i Sverige/Europa som vill ha??

Jag kanske ska ha en själv? Istället för den ointressanta lilla svart/gråa mössan jag har. Lär synas på tunnelbanan om inte annat....
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Jaaaaaaaaaaaaa åååååååååå kan jag få beställa en av dig?????? Då kan jag alltid känna av dig hela vintrarna Gud vad lovely...Puss på dig vännen...Therese

    SvaraRadera