onsdag 9 september 2009

090909














Magisk dag, magiskt datum.
En dag jag ville fira med min älskade. En dag som jag ville skulle vara speciell.
En dag då jag lärde mig att mina förväntningar kunde ställa till det. Mina förväntningar som jag inte förmedlade till min kära. Det blev en alldeles vanlig jävla dag i soffan, med tv:n, med datorn i knät.... ENSAM!

När ska jag lära mig att överraskningar inte alltid är bra?
När ska jag lära mig att jag är ensam, ensam med mina tankar, mina känslor, ensam med mina drömmar?
OM jag inte förmedlar dem till min älskade...

Nästa gång en viktig dag kommer, en magisk dag. Kommer jag ha lärt mig att tala om det för mina nära och kära?

J, på upptäckresa med mig själv. lever, njuter, krisar och är...

Tack älskade Tessan för dina ord. Jag lånade dem idag. känns så rätt...
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar