onsdag 23 september 2009

17 sept

















Hibiskus, love them!
Denna vackra blomma finns i mitt kök. Där kommer den visa upp sig i ungefär ett dygn. Jag väntar och väntar på att den allt större knoppen ska slå ut. Sen är den plötsligt där! Den där vackra blomman jag väntat på. Då har jag knappt med tid för att titta på den. Så nu blev jag tvungen att ta fram kameran och ta en bild. En bild som jag kan återkomma till när jag vill titta på den igen.....

Vissa saker i livet önskar jag mig, jag väntar på att önskningen ska slå in. Ibland har jag börjat önska mig en ny sak så att när den där gamla önskningen äntligen slår in så gnistrar den inte lika mycket som jag trott...
Hängde ni med?

Leva här och nu? Jag har hört det förut... känner du igen det?
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar