onsdag 23 september 2009

18 sept













Märklig dag?
Idag visste jag att jag skulle få lära mig något om mig själv. Saker har inträffat så att jag visste att denna dag skulle jag utsättas för en situation där jag inte hade kontroll, där jag skulle vara gäst i mitt eget hem, där jag inte skulle vara värdinna, fru i mitt eget hus. En smått absurd situation.
Jag märker på gästerna att de tycker att det är en trevlig kväll, de uttrycker sin förvåning att jag har gått med på (?) att de kan vara i vår trädgård. Konstigt, det är ju självklart?

Tack älskade H för att du lyssnade på mig, för din planering så att jag kunde koppla bort mitt värdinneskap.

Ni som känner mig vet vilket stort steg det är för mig att släppa det.

Tack för en trevlig kväll med goda kräftor och roligt sällskap!

Med kärlek
J








Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar