fredag 23 januari 2009

22 jan













Jag fick en saltlampa av Linus, den skiner upp badrummet så fint. Den får sällskap av en handduk som hängs över den vanliga lampan. Borde det inte vara lag på alla lampknappar borde ha inbyggd dimmer?
Så här ska det se ut när jag ska ta ett bad. Mjuk, skön belysning. Ipoden inkopplad i tivolin med filmmusiken från Aquatica. Det doftar ljuvligt från badskummet/badoljan/badsaltet som vi köpte i Grasse. Många sköna minnen har jag samlat i badrummet. Det är dofter, snäckor och musik från olika perioder av mitt liv. Men, var är Athena? Hmm, Hon måste ligga kvar i någon flyttlåda. Har alltid haft bysten av Athena i badrummet sen jag inhandlade henne på min första greklandsresa när jag var 15 år gammal. Får leta i helgen...

Grattis Helen, jag har tänkt ringa dig under hela dagen. Tråkigt nog har det kommit något emellan hela tiden. Hoppas du har haft en bra födelsedag. Undrar om det är iår som jag ska hälsa på dig i stallet och äntligen få se hästen???
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar