söndag 11 januari 2009

Födelsedag














TACK mina nära och kära som firade min dag med mig!

Vi började dagen med kakkalas med MASSOR av kakor och bullar. För första gången på många år bakade jag ALLT själv. Helt plötsligt återkom lusten att baka och då fanns inga gränser på vad som skulle bakas. Jennica beställde skurna chokladkakor, Linus bondkakor. Henric ville ha kokostoppar, Gordon kärleksrutor, Svante bullar och jag ville ha Farmors jullöv. Det blev totalt tio olika sorter. När kalaset var slut syntes det knappt på faten att vi ätit...

Till födelsedagsmiddag hade min kära Henric lagat en stark, smakfull chili gjord på oxbringa. Ett riktigt långkok som frestade oss en hel dag.
Släkt och vänner gick hem mätta och belåtna...

På bilden ser ni mig och min älskade son, Linus.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Grattis fina fina fina vän!!!!! Hoppas du fick en helt underbar födelsedag med nära och kära.......
    Varma goa kramar Therese

    SvaraRadera
  2. Tack Tessan! Det var en superdag! kram J

    SvaraRadera