söndag 25 januari 2009

25 jan




















Wow! Idag har det hänt grejer! Jag har slipat och oljat in ytterdörrens tröskel. Det tog bara två år från tanke till handling. Jag har även utmanat mig själv att installera lampor i den övre hallen. lite läskigt med el...Jennica kommer att vara sååå glad imorgon när hon kommer. Hon kommer att se vart hon sätter fötterna när hon ska upp på sitt vindsrum. Jag och Henric har utmanat oss själva med ett besök på IKEA för att handla in lagerhyllor till källaren. Vi har även SATT upp hyllorna, ja mest Henric då förståss med tanke på att jag får totalt psykbryt på allt jävla skit som är ivägen. Men nu är de snygga hyllorna i metall på plats och kärleken har segrat till slut. Tack underbara man som står ut med mig när jag vill att allt ska vara klart på en pisskvart!

J Love H!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar