söndag 25 januari 2009

24 jan















Jag bara måste! Den här bilden är typ fem år gammal, ganska precis fem år. Vi hämtade Yoda den 7 januari 2004. När jag tog den här bilden hade han varit en kort tid hos oss. Så det är faktiskt ganska så exakt fem år sedan. Ja, jag vet att tanken var att jag skulle ta en bild varje dag och blogga om den men idag är en undantagsdag. Ett av mina många projekt har idag äntligen avslutats. Jag har samlat ihop alla gamla kort ifrån minneskort ifrån mina diverse kameror och gamla datorer och sparat de på en dator som fortfarande fungerar. Jag har tom letat fram rätt sladd för att kunna överföra datan. DET är en bedrift i vårt hem, med tanke på att vi har typ flyttkartongER fulla.

Visst är det världens finaste Yoda?!
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Så himla söt, man blir riktigt sugen på att skaffa hund igen.

    SvaraRadera
  2. Javisst är han go!
    Vad har du för hund, Bea?

    SvaraRadera
  3. Har ingen nu, hade en stor blandis -93 till -05 som hette Tyson.
    Riesenschnauzer och Irländsk setter.

    SvaraRadera