fredag 30 januari 2009

30 jan













En dag efter levd efter mina val, mina viktiga tankar och beslut. Idag har jag varit "Good enough". Stannade hemma från jobbet för att jag var sjuk. Så otroligt skönt, VUXENPOÄNG! Guldstjärna till mig! I ett tidigare liv hade jag knaprat alvedon och åkt iväg till jobbet.
Okej då, jag VAR på väg upp för att gå ut med Yoda så att Henric inte skulle behöva göra det innan jobbet. Men när huvudet hade kommit tio cm ovanför kudden så bestämde jag mig för att jag är faktiskt sjuk. Jag behöver inte. Jag har världens bästa H som kan ta ut Yoda på morgonpromenad. Guldstjärna igen!!

Idag har jag hunnit reflektera över mina tankar och beslut. Det ledde till att Yodas julklapp blev färdigsydd, att jag och chefen kunde ha ett litet planeringssamtal, att jag har pratat med gamla vänner och att jag planerat in träffar med vänner och mig själv i almanackan. Guldstjärna?

Sticklusten har kommit tillbaka, En sommarsjal håller på ta form och ett par nya handledsvärmare. Jag funderar även på att modifiera mönstret på den gråa yllemössan som jag har stickat klart men inte är nöjd med.

Imorgon önskar jag lite mer kraft så jag orkar åka och titta på Kristian som håller en clinic ute på Vendelsö.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar