onsdag 28 januari 2009

28 jan
















Gordons födelsedag, två glada grabbar som äntligen har fått planksteken serverad. En av favoriträtterna ska givetvis serveras på en sån här viktig dag. Henrics plankstek får andra att likna dåliga kopior.
Konstig dag idag, det var kavlugnt på jobbet så att mina tankar kunde fladdra fritt. En tanke som uppstod var att det är otroligt viktigt för mig att ta mig tid för reflektion. Tid för att vrida och vända på tankarna, för att ha möjlighet att värdera hur pass viktigt, troligt eller även hur sann min tanke är. Oftast ångar jag på och märker inte att jag skulle behöva ha lite kvalitetstid med mig själv. Idag har jag tagit några beslut över hur jag vill leva, vad jag vill göra och hur jag ska spendera min tid. Nu gäller det att slipa argumenten så att jag står fast vid mina beslut när jag börjar vackla...

Gordon , önskar dig ett härligt år med massor av utmaningar och sköna upplevelser.
Kram J
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Grattis Gordon! Hipp hipp hurra!
    Vi ses på söndag.
    /Marcus o Ingrid

    SvaraRadera